Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestel je binnen onze regio dan streven wij ernaar de bestelling op vrijdag of zaterdag te bezorgen. Bestel je buiten onze regio dan verzenden wij het pakket via POST NL. Houd hierbij rekening met een levertijd van 4 tot 5 werkdagen. Wij streven ernaar de levertijd te verkorten naar 3 tot 4 werkdagen, maar we kunnen dit helaas (nog) niet garanderen. Als je bestelling uit meer dan één zending bestaat, kan het zijn dat deze twee of meer dozen niet tegelijk geleverd worden.
Hoe werkt onze bezorgdienst?
Binnen de regio Amerongen, Doorn en Leersum bezorgen wij de pakketjes zelf. Buiten deze regio maken wij gebruik van de bezorgservice van POST NL. Voor de bezorging van je bestelling kunnen kosten in rekening gebracht worden, dit geldt alleen voor bestellingen buiten onze regio. De standaardverzendkosten voor buiten de regio bedragen € 6,95.
Kan ik een ander levermoment kiezen?
Mocht je een ander levermoment wensen dan kun je ons een mail sturen via info@bierwinkelheuvelrug.nl. Gezamenlijk kijken we dan naar een gepaste leverdatum.
Kan ik mijn bestelling volgen via track and trace?
Wij zijn net online en hebben de track and trace functionaliteit van POST NL nog niet ingericht. Op dit moment is het dus nog niet mogelijk om je bestelling te volgen via track and trace. Wij hopen dat dit zo spoedig mogelijk voor al onze biervrienden mogelijk is!
Ik heb een fout gemaakt met het afleveradres! Kan ik dit nog aanpassen?
Over het algemeen is het niet mogelijk om het afleveradres na plaatsing van de bestelling aan te passen. Mocht je een fout adres hebben ingevoerd, laat het ons dan zo snel mogelijk weten door een mail te sturen naar info@bierwinkelheuvelrug.nl.
POSTNL is langs geweest maar ik was niet thuis, wat nu?
Dit vinden wij heel vervelend voor je, wij hopen dat je nog lekkere biertjes in de koelkast hebt staan.
Als er niemand thuis is, of indien er geen meerderjarige persoon de producten in ontvangst kan nemen, zal de bezorger van PostNL het pakket proberen af te geven bij je buren of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Mijn vraag staat er niet bij! wat moet ik doen?
Loop eerst even naar de koelkast, kies een biertje uit, maak deze open en neem een goede slok. Kom even tot rust. Is je bier op? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina of stuur een mail naar info@bierwinkelheuvelrug.nl. De biervrienden staan graag voor je klaar!
Hoe kan ik retourneren?
Wanneer je van je aankoop af wilt zien met of zonder reden, kan je dit binnen 30 dagen na het plaatsen van de bestelling aan ons te laten weten. Stuur ons even een mailtje als je het product wilt retourneren. We sturen je dan een modelformulier voor herroeping of een retourformulier toe. We betalen de door jou betaalde prijs voor de bestelde bieren terug. We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien, terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald. Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij van jou een bewijs van terugzending hebben ontvangen.
Kan ik mijn pakket als cadeau laten inpakken?
Neem even contact met ons op via info@bierwinkelheuvelrug.nl en vraag naar de mogelijkheden!
Er is iemand jonger dan 18 jaar thuis, mag hij mijn bestelling aannemen?
Wij snappen dat het soms lastig plannen is om thuis te zijn om het moment van levering. Maar de Biervrienden kunnen het pakket dan niet afleveren. Wij verkopen en leveren geen alcohol aan personen onder de 18 jaar. We hebben op onze website verschillende leeftijdscontroles ingebouwd. Om te zorgen dat onze producten aan een meerderjarige worden overhandigd (en daarmee in lijn met wet- en regelgeving wordt gehandeld), kan de bezorger naar de leeftijd informeren en om legitimatie vragen.
Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
Alle geretourneerde bieren moeten in volledig verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die per ongeluk beschadigd geleverd zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we aan je terugbetalen.
We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald. Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij van jou een bewijs van terugzending hebben ontvangen.
Het factuuradres klopt niet, kan ik dit aanpassen?
Neemt contact met ons op via onze contactpagina of stuur een mail naar info@bierwinkelheuvelrug.nl. De biervrienden staan graag voor je klaar!